سوالات متداول :

 

۱ – آیا ممکن است ویزیت با تاخیر نسبت به ساعت رزو شده انجام شود؟
سعی ما در این است که ویزیت دقیقا بر اساس ساعت انتخاب شده باشد اما به دلیل وجود بیماران اورژانسی و مسائلی از این دست ممکن است تاخیر زمانی وجود داشته باشد فلذا پیشاپیش از حوصله شما در زمان حضور در مطب سپاسگذاریم.

۲ – آیا امکان تغییر زمان نوبت وجود دارد؟
خیر. تغییر ساعت نوبت تنها با مراجعه حضوری به مطب و در صورت صلاحدید منشی امکان پذیر است.

۳ – چه ساعتی در مطب حاضر شویم؟
حتی المقدور سعی کنید پانزده دقیقه قبل از نوبت خود در مطب حضور داشته باشد.

۴ – آیا امکان رزرو نوبت از طریق موبایل هم وجود دارد؟
بله. برای این منظور مرورگر گوشی خود را باز کرده به آدرس اینترنتی drsafavipour.ir مراجعه کنید.همچنین میتوانید اپلیکیشن اندرویدی را از ادرس  sadafipour.ir/app.apk دانلود نموده و بر روی گوشی یا تبلت هوشمند خود نصب نمایید .

۵ – آیا در صورت عدم حضور بیمار وجه پرداختی مسترد میگردد؟
خیر. از آنجا که ساعت رزرو شده برای شما ذخیره شده است فلذا در صورت عدم حضور، وجهی مسترد نمیگردد.

۶ – در هنگام دریافت نوبت ارتباط اینترنت من قطع شد، آیا نوبت من درج شده است؟
تا زمانی از سیستم کد رهیگیری دریافت نکرده اید، نوبت شما درج نشده است.